Mintak Tolong Viralkan Dia Ni...!!!!


Memang betul orang cakap bila dorang buat ikhlas hati rezeki memang murah.

Memang aku tak pernah menyesal kenal dengan brader ni. Memang superb kerja dia. Brader ni aku kenal masa aku dikenalkan kawan baik aku.

Memang susah kita nak ada agen insuran yang susah senang bersama kita. Tapi brader ni dah buktikan kat kawan aku. Member aku mak dia tak dapat claim sebab kompeni ni reject. Agen lak call x angkat2.

Last2 member aku ni call la agen ni, kebetulan kenal. Memang xde kena mengena dan dia ni bukan agen kawan aku tu. Masa tu kul 4 pagi dan kemasukan wad delay dah 2 jam dah mak kawan aku ni sesak nafas. Lps 20 minit budak ni datang dan slow talk dengan doktor dan buat few call. Memang secara logik kawan aku ckp dia xde kepentingan pun bersusah payah. Tapi datang tolong lepas single call kul 4 pagi.



So aku agak kagum dengan effort dia. Aku pun try la amek untuk anak aku. Memang masa mula jumpa memang aku selesa dengan dia.

Dia xplain mmg clear. Aku pun lps 2 hari call dia dan join. Brader ni pun x push dan mmg wat kita rasa selesa. Aku pun sign. Lps dah sign aku dpt wasap dari dia ckp tq jmp dan beri kepercayaan untuk jaga anak dia. Kat situ lg aku kagum.

Pas 2 ari dia call aku ckp dah lulus. Lps seminggu dia jumpa aku bg polisi dan dia explain lg. Dia ckp klu ada x kena blh batalkan. Aku pun setuju je la. Oh ye, lupa. Masa bg polisi tu dia bg aku voucher McD. Tak besar tp buat aku makin kagum.



Aku dok monitor fb brader ni mmg dia selalu go extra mile la tolong orang. Aku sendiri pun dah rekemen 4,5 orang kat dia.

Moga rezeki dia makin murah dan aku tulis ni atas dasar bangga pada brader ni. Aku doakan dia berjaya dalam hidup dia.

No tel brader ni 018.311.6109. Nama dia Azmi
Wasap je dia. Then korang tau la.

Moga Allah luaskan rezeki dia. Kagum anak melayu macam ni.
Share on Google Plus

About TheJargon

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment